5.3.3 Dezvoltarea si consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovarii produselor specifice si a activitatilor de marketing specifice

Obiective:

  • promovarea potentialului turistic romanesc prin imbunatatirea imaginii de tara, cu scopul de a promova Romania in strainatate si de a creste atractivitatea sa pentru turism si afaceri
  • crearea Centrelor Nationale de Informare si Promovare Turistica in scopul cresterii numarului turistilor
  • instituirea unui sistem integrat si informatizat a ofertei turistice romanesti

Beneficiari eligibili:

- unitatile administrative-teritoriale (autoritati ale administratiei publice locale)

- organizatii non-guvernamentale, inclusiv asociatii pentru Dezvoltare Intercomunitara

- parteneriate intre:

  • unitatile administrative-teritoriale
  • unitatile administrative-teritoriale si ONG-uri
  • doua sau mai multe ONG-uri

Investitii eligibile:

  • marketing prin internet si prin alte mijloace electronice (CD/DVD) precum si alte activitati de promovare on-line
  • participarea la targuri si expozitii de turism in tara
  • organizarea de evenimente si misiuni cu rol in promovarea produselor turistice specifice si cresterea circulatiei turistice in Romania
  • activitati de marketing direct, de tipul: distributie de fluturasi publicitari, scrisori personalizate
  • activitati de promovare prin intermediul posturilor de televiziune care realizeaza emisiuni de turism sau alte emisiuni cu impact in cresterea cirulatiei turistice in Romania, constientizarea importantei turismului romanesc si cresterea notorietatii produselor turistice specifice
  • actiuni generale de publicitate si reclama a produselor turistice specifice: insertii publicitare in presa, pagini web, ghiduri turistice, cataloage, albume, carti cu specific de turism, publicatii de specialitate, publicitate outdoor in tara, publicitatea produselor turistice specifice in mass-media interna, pe pietele tinta, realizarea de cataloage, brosuri, pliante, postere si foi volante, diverse tiparituri, ghiduri si harti turistice, panouri, fotografii, diapozitive, materiale audio – video, casete, filme cu speficic de turism, CD-uri si DVD-uri turistice etc.

Alocare financiara:

Valoarea totala a proiectului este cuprinsa intre minimum 170.000 lei si maximum 1.000.000 lei, iar ajutorul nerambursabil reprezinta maximum 98% din valoarea totala a cheltuielilor eligibile.